Jak powrócić do nieopłaconej templatki?
Możesz powrócić do zamówionej i nieopłaconej templatki na dwa sposoby:
1. Otwórz e-mail z zamówieniem templatki, za którą jeszcze nie zapłaciłeś.
Spójrz na poniższy obrazek, który jest zrzutem ekranu z wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia.
Na końcu wiadomości e-mail znajdziesz link odsyłający do Twojego zamówienia oraz adres e-mail, na który możesz zgłaszać ewentualne problemy z szablonem.
2. Zaloguj się do swojego konta w naszym sklepie.
Po zalogowaniu, będziesz mógł zobaczyć szczegóły swojego zamówienia, jego status, jak również inne ważne informacje.
Aby zapłacić za templatkę, kliknij na odpowiedni link zamówienia, a następnie kliknij w ikonę PayPal (w przypadku innych płatności, ukaże się odpowiednia ikona).
Spójrz na przykładowy zrzut ekranu: